søndag 4. juli 2010

Deilige søndag


06.30 var Leon 5 mnd og Victoria 2 år ganske enige om at nå var det morgen. Blide som sola, tross regnet ute, var det vanskelig å gjøre noe annet enn å stå opp. Må ærlig innrømme at min entusiasme over at dagen allerede var igang ikke var fullt så stor som hos de to små.
Klokken 8 var vi alle tre ferdig dusjet, påkledd, ferdigspist og hadde vel vært gjennom det som er verdt å lese av barnebøker her i huset.
What to do?

Plutselig kom jeg på at jeg i går på min handlerunde kjøpte en vakker sjablong med innskripsjonen "Lavendula Spica" -lavendel på latinsk- som jeg hadde tenkt å male på en sjenk jeg har malt hvit for en stund siden. Jeg løp ned på vaskerommet og ransaket maleskapet for en passende farge (for det hadde jeg jo glemt å kjøpe), og flaks for meg så fant jeg en.
Så da var det bare å sette igang....og resultatet ble slik:

Var muligens en litt for lys farge, er jo bare så vidt det syns, men ble jo ganske delikat også da.
Skrudde samtidig på nye knotter i glass som også ble kjøpt i går.
Da hadde jeg hvertfall litt å pusle med.

Ellers har dagen bestått av en koselig familie lunsj, kaffe hos mamma og pappa samt en smakfull middag tilberedt av min elskede mann <3

2 kommentarer:

  1. Ser jo ut som det ble fint! :) Flink du er til å blogge! :)

    SvarSlett
  2. Du må gjerne komme på besøk og se den i real life!! Litt av en opplevelse;-)
    Er ikke du i Halden i morgen da? Er hjemme alene med 3 små + 2 store, mulig jeg kommer til å trenge litt kaffe ;-)

    SvarSlett