lørdag 3. juli 2010

Rekreasjon


Min kjære mann var så elskverdig å ta alle barna i dag så jeg kunne gå å handle nips til hjemmet. Jeg elsker det!! Men er så skjelden jeg får gjort det siden jeg stort sett har et barn eller tre med meg, og disse butikkene egner seg svært lite for barn.

Jeg hadde utrustet meg med handle-lapp, så jeg ikke skulle gå helt maniac blandt lavendel-duftende lys, rosa såper, speil, shabby lysestaker, puter, englevinger og alle de andre skattene man finner. Jeg kan bare gå og gå i flere timer i en sånn butikk.....suger til meg inspirasjon. Det ble kanskje noe mer enn jeg hadde planlagt, og det er jeg superfornøyd med egentlig :-)

En deilig måte å tilbringe lørdag formiddag på!



Dagens fangst til hjemmet.




Min gamle blå ullveske fra Lisbet Dahl
må nå vike plass for denne litt mer sommerlige varianten.




Nå er lysene tent i "fugleburet"
(koppen er fra min mormor som også het Jenny)

Ha en deilig lørdags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar