mandag 19. juli 2010

Oppussingsprosjekt

I et svakt øyeblikk for noen år siden, hvor jeg trodde at det å bli voksen også innebefattet å kjøpe store, tunge, mørke møbler, samt glemme min fasinasjon for alt det lyse og feminine jeg egentlig elsker, endte jeg opp med dette triste, mørke vitrineskapet (en av flere mørke innkjøp).


Når man da nærmer seg de 30 og er like fasinert av det feminine og lyse, er det vel bare å innse at det mørke er nødt til å forsvinne. Møblene var ikke på noen måte gratis, så å selge det på Finn med stort tap har jeg jo heller ikke lyst til. Så eneste utvei har da vært å pusse de opp selv (som egentlig er veldig moro!!) Sjenken som jeg kjøpte sammen med vitrineskapet er ferdig malt, fått nye knotter og en søt sjablong på øverste skuff....(som ikke syns på dette bildet)


Nå er det vitrineskapet som skal males! Skal tapetsere veggen på innsiden og etter å ha ventet på denne i 3 uker, kom den i dag! JIPPI!!

Tapet med rosa og blå roser og søte hjerte-knotter i glass.

Planen var jo da at vitrineskapet skulle stå ferdig malt og klart til tapetsering, men med regn annenhver dag og kun mulighet til å male ute, har det ikke blitt noe av enda. Men snart kommer det bilde av et lyst vakkert vitrineskap ;-)


2 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli kjempefint, Jenny!
    Lykke til med oppussing! :D

    SvarSlett
  2. Takk for det, Nina!
    Det klør virkelig i fingrene nå :-)

    SvarSlett